greeninc

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Ida - 12 oktober 2013 20:26

Hej alla igen! Min officiella dag!


Okej vaknade (bra klockan var 9.30 så jag hade sovit läääänge) hade haft världens skummaste dröm så skrev ner den, det blev 7 sidor...Wow...har aldrig skrivit så mycket på EN dröm.. Iaf.. sen så åt jag ingen frukost eftersom jag inte var hungrig och gick och satte mig vid datorn. Loggade in på gsm lite sådär.. Hängde runt och mitt i allt så började jag...ni kommer inte att tro mg. Jag började sticka! jag ska göra en halsduk och har kommit såhär långt!

 

Sen så gick jag ut med Sally och hon mötte sin första katt! Den var grå och smet in i det höga gräset :) Smart katt. Har är en härlig bild på Sally!

 

Efter det så började jag på en teckning till gsm och såhär blev den!  

Hon har en cigarett i handen btw. :D

Ojojoj vad jag lägger upp bilder!

Fortsätter...Efter bilden så for jag och syrran och mamma och handlade till maten. Gravad lax..MUMS! Efter det så gick jag och började skriva på det här inlägget och nu är det slut så HEJDÅ!

 


Av Ida - 12 oktober 2013 13:19

Japp :D

jag lägger in en bild med mitt personliga höstmode!  

Håret kan bara enkelt göra med att sova med en eller flera flätor över nattten och om du inte får tag på en scarf så kan du ju alltid sticka en!


Ha det!

Av Ida - 12 oktober 2013 10:10

Hej alla igen!

Jag har varit så exaltherad över den här bloggen så jag ska försöka vara så aktiv som möjligt!

Hösten har jag redan berättat är min favorit årstid och här är åtta saker som gör hösten så bra!

* Sjalar och mysiga stickade tröjor!

* Varm choklad..mmmm

* Alla vackra färger!

* Den där lagom kalla vinden som jag älskar

* Jag fyller år!

* Vattenpölarna som man kan trampa runt i och leka med hunden i!

* Att höra tregnet smattra mot taket när man ligger i sin säng!

* En fräsch ny start på sminket! Att byta ut dom ljusa blå färgerna mot dom oranga och röda!



Presentation


Hej! Och tack för du tittar in på min blogg! Här skriver jag allt möjligt. men i en ganska rak linje runt mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards